در استفاده از وب سایت و محصولات یاهو ۹۸ به قوانین و مقررات زیر توجه فرمائید :

 

۱ – تمامی فایل های آموزشی و مطالب تولید شده توسط این سایت تنها توسط وب سایت یاهو ۹۸ کانال تلگرامی یاهو ۹۸ به آیدی YAHOO98@ منتشر میشود و حق نشر آنها برای ما محفوظ میباشد در صورت مشاهده ی تخلف طبق قانون با متخلفین برخورد میشود.

 

۲ -فایل های فروخته شده در این وب سایت دارای پشتیبانی برای رفع اشکال در نحوه ی دریافت ، رفع ایرادات مربوط به لینک های دانلود ، رفع تمام خطاهای مربوط به دانلود و فایل میباشد.

 

۳ – در صورت تمایل دوره های آموزشی شما در این وب سایت بصورت درصدی فروخته میشود (۷۰ درصد سهم سازنده و ۳۰ درصد سهم وب سایت یاهو ۹۸ میباشد).

 

۴ – دوره هایی که کلمه ی پیش خرید یا پیش فروش در کنار آنها درج شده باشد در دست تهیه هستند ولی با تخفیف فروخته میشوند و یاهو ۹۸ متعهد میشود بعد از تکمیل جلسات آموزشی بعدی آنها را به خریدار بطور رایگان ارسال کند.

 

۵ – تمام خرید های شما به ایمیل شما ارسال میشود پس حتما از ایمیل درستی در هنگام خرید استفاده کنید تمامی خرید ها ۲۴ ساعت مهلت دانلود دارند و بعد از این مدت لینک دانلود آنها منقضی میشود ولی شما میتوانید با مدیریت تماس بگیرید تا در صورت امکان لینک ها مجددا به شما ارسال شود.

 

۶ – با ورود شما به این وب سایت ممکن است آدرس ip شما و مشخصات شما گردآوردی شود و این اطلاعات برای زمان های بعدی که دستور قضائی به دست ما برسد مورد استفاده قرار خواهد گرفت پس از امکانات سایت بصورت سالم و صحیح استفاده کنید.

 

با سپاس

 

سید اسماعیل مهین نژاد